پارسای نباتی من پارسای نباتی من ، تا این لحظه: 11 سال و 3 ماه و 27 روز سن داره

پارسا پسر شاتوتی من..

تولد مامانه پارسا !!

1392/12/2 17:58
249 بازدید
اشتراک گذاری

از زبان پارسا..مامانی تولد 25 سالگیت مبـــــــــــــــــــارک

 

هوراااااااااااااااااااااااااااااااااااا

4.gif


تولد مامانه پارسا مبـــــــــــــارکباد..سلام پسرم قند عسلم 30 بهمن ماه تولد من بود و برای تولدم همه شرمندم کرده بودن.از صبح که بلند شدم سیل عظیم اس ام اسا منو غافلگیر کرده بود..خواهرم زن داداشم دوستم عمه ام..مادر شوهرم ..بابایی..خلاصه همه سوپرایزم کرده بودن..بعد از ظهر هم تلفنی بهم تبریک گفتن..مامانمم زنگ زد و کلی تبریک گفت..بابا هم دیشب کادومو داد وجه نقد دستش درد نکنه دیشب هم رفتم خونه مامانم همه اونجا کادو هاشونو بهم دادن..همه وجه نقد که روی هم 200 تومن شد..دستشون درد نکنه حسابی..مادر شوهرم یعنی مامان بزرگ شما هم برام سارافونه بافت با روسرس بافت تی تی با لوازم آرایش و شال گرفت..از همگی ممنونم واقعا..بووووووووس پسر جیگر طلای مامان...

 

2009.gif

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

زهرا مامان فنچی
5 اسفند 92 13:25
سلام عزیزم .تولدت مبارک باشه .ایشاا.. همیشه شاد وخندون باشیدست اقوام خصوصا مادر شوهر گرام درد نکنه بابت کادوهاشون
مامان پارمیدا
7 اسفند 92 22:43
سپیده جون تولدت مبارک . ببخشید که انقدر تاخیر داشتم چند وقته خیلی فرصت نمی کنم بیام نت . انشالله تولد 120 سالگیت رو جشن بگیری