پارسای نباتی من پارسای نباتی من ، تا این لحظه: 11 سال و 3 ماه و 27 روز سن داره

پارسا پسر شاتوتی من..

بعضی وقتها کم میارم..

1393/1/25 22:10
179 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عسل مامانی..ایشالا فدای چشات یشم من عروسک دوست داشتنی من.اومدم تا برات از دو هفته ی پر از استرس و مریضیت بگم که باز این ویروس لعنتی اومده سراغت..بعلهههههههه شما ویروس فصلی گرفتی که از هوا اومده.همش اسهال و استفراغ و تب...نگم بهتره من گریه میکردم تو گریه میکردی..نمیتونستی حتی یه قطره آب بخوری چون سریع برمیگردوندی..چه برسه ب شیر خوردن..ما مدام تو بیمارستان کودکان بودیم.. آزمایشو..دکتر بودیم..خیلی اذیت شدی منو بابا هم..ولی من که پا ب پات گریه میکردم..در عرض این دو هفته هر چی وزن گیری کرده بودی از بین رفت و کلی لاغر شدی..لای پات هم به خاطر اسهال زیاد بد جور سوخته بود طوری که حتی میترسیدم که بشورمت..الان که دارم این پست رو مینویسم یه مقدار خدا رو شکر بهتر شدی ولی استفراغت یه کوچولو هنوز هست و همینطور اسهالت ..تبت رو  هم تند تند چک میکنم..خلاصه نمیدونم دیگه چی بگم از این مریضی که همه ی بچه ها بیشتراشون دچارش شدن..از خدا میخوام هر چی زودتر خوب بشی و این ویروس لعنتی از تنت به طور کل خارج بشه..آمین..

پسندها (1)

نظرات (3)

مامان پارمیدا
27 فروردین 93 8:45
آخی نازی باز این طفل معصوم مریض شده که عزیزم دعا می کنم زود زود خوب بشی
مامان امیررضا
28 فروردین 93 2:39
آخی بمیرم چراااااااااااااااااااااااا بازم مریض شدی . می دونم مامانی چقدر همگی اذیت شدین انشالله دیگه گل پسری هیچ وقت مریض نشه
شقایق.مامان حباب
28 فروردین 93 11:40
فدات بشم ک مریض شدی گل نازم. این مریضیا دیگه داره این نینیهارو از پا در میاره. بمیرم... ایشالا دیگه هیچ وقت مریض نشی گل خاله برو خصوصی