پارسای نباتی من پارسای نباتی من ، تا این لحظه: 11 سال و 3 ماه و 29 روز سن داره

پارسا پسر شاتوتی من..

تعطیلات ب کام..

1393/3/18 21:13
194 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عسل مامانی قربونت برم من..ببخشید که چند روزی دیر آپ شدم چون واقعاااا اصلااااااااااا وقت نمیکنم ب خدا صبح که بلند میشم از خواب سریع میشه شب..نمیدونم چ جوری میگذره..مشغولم با تو گل پسرم..چهار شنبه 14 خرداد بود که بابا تعطیل بود و رفتیم پیکنیک..وسیله جمع کردم و حاضر شدیم رفتیم جاده سولقان بعدش اول  جاده امام زاده داوود ع و بعدش برگشتیم اومدیم کوهسار خیلی خوب بود و خوش گذشت دختر همسایمون یگانه رو هم بردیم چون تو اونو خیلی دوست داری..دختره دیگهههههههههههههههه..خخخخخخ

فرداش هم رفتیم حرم شاه عبدالعظیم حسنی ع زیارت و بعدش یه کم خرید کردیم..برای شما نذر داشتم که بعد از عمل کردنت خودتو ببرم زیارت..خدا رو شکر..دیروز هم که شنبه بود بابایی که از سر کار اومد رفتیم بیرون و منو برد رانندگیییییی..خلاصه خوب بود و بعد از کمی برگشتیم خونه..دوستت دارم ملوسکم..این روزا ماشالاااااااااااا خیلی شیطون تر شدی همش دنبالتم..بوووووووووووس همه ی زندگیـــــــــــــــــــــــم..

Gifs Animés tronc arbres 9

Gifs Animés tronc arbres 33

پسندها (1)

نظرات (2)

مامانی مهربون
18 خرداد 93 22:38
چه با مزه
مامان بردیا شیطون
20 خرداد 93 9:04
همیشه به تفریح..... ایشالا خوش باشین