پارسای نباتی من پارسای نباتی من ، تا این لحظه: 11 سال و 3 ماه و 29 روز سن داره

پارسا پسر شاتوتی من..

17 خرداد 93

1393/3/18 23:36
213 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عزیز تر از جونــــــــــــــــــــــــــنم سلام عشقم اومدم برات بگم که 17 خرداد ماه سال 1391 مامانی متوجه شد که یه نی نی تو راه داره که اون هم شما شاتوتم بودی..وقتی رفته بودم دکتر 6 هفته بود که باردار بودم و نمیدونستم..و خدا رو شکر میکنم ب خاطر این نعمت یزرگش..بوووس هستی مامانی..امسال که 17 خرداد 1393 شد یعنی دیروز ..یاد اون روزام افتادم که شما رو باردار بودم و توی شکمم بودی..

پسندها (1)

نظرات (5)

مامان محمد پارسا
19 خرداد 93 14:44
سلام عزیزم مرسی که به ما سر زدین با افتخار لینک شدید.پارسا جون رو ببوس
پویای مامان
19 خرداد 93 21:29
سلام خانومی با کمال میل لینکت کردم عزیزم ممنون میشم لینکمون کنی بازم بهمون سر بزن فدات شم گل پسرو ببوس
مامان بردیا شیطون
20 خرداد 93 9:02
جوووووووووووووووووووووووووووووووووونم پارسا.... اره واقعا ادم یاد اون روزا میافته دلش تنگ میشه مگه نه.... حالا یه فرشته قشنگ داری که با دیدنش کلی ذوق میکنی ببوس پارسا جون رو
مامان بردیا شیطون
20 خرداد 93 9:03
پشت دریا شهریست که یک دوست در آن جا دارد هر کجا هست ، به هر فکر ، به هر کار ، به هر حال ، عزیز است خدایا تو نگهدارش باش .
مامان پارمیدا
22 خرداد 93 8:19
چه لحظه ی قشنگییه . اون موقع پارسا فندقی واقعا اندازه ی فندق بوده قربونش برم