پارسای نباتی من پارسای نباتی من ، تا این لحظه: 11 سال و 3 ماه و 28 روز سن داره

پارسا پسر شاتوتی من..

ورود ب یک سال و نیمگیت مبـــــــــــــارک.

1393/3/25 16:51
264 بازدید
اشتراک گذاری

سلااااااااااااام شیرینم سلااام عمرو جون و قلبم..توت فرنگیم

www.parsnaz.ir - عکسهای متحرک و زیبای تولدت مبارک

پایان 17 ماهگی و وارد شدنت به 18 ماهگی..مبارک امید مامانی

www.parsnaz.ir - عکسهای متحرک و زیبای تولدت مبارک

چه قدر خوبه که وارد یک سال و نیم شدیییییی خیلی خوشحالم ایشالا وارد 15 سالگی بشییی برات جشن بگیرم پارسای من..

www.parsnaz.ir - عکسهای متحرک و زیبای تولدت مبارک

مامانی برات دو روز زودتر ماهگرد گرفت و مهمون دعوت کرد..یعنی جمعه که دایی و زن دایی و عزیز و مامانم رو دعوت کردم خاله هم نبود کار داشت وگرنه میومد چون خونه ی اون یکی مادر بزرگ بود..

www.parsnaz.ir - عکسهای متحرک و زیبای تولدت مبارک

 

14.gifwww.parsnaz.ir - عکسهای متحرک و زیبای تولدت مبارک

14.gif

 

www.parsnaz.ir - عکسهای متحرک و زیبای تولدت مبارک

پسندها (4)

نظرات (5)

زندگی از آ...تا...ی
25 خرداد 93 18:45
واااااااااااااااای چه کیک بامزه ای. مبارکه تولد پسلمون
مامان محمد پارسا
26 خرداد 93 1:56
هجده ماهگیت مبارک باشه پارسا جونم وای عزیزم چجوری نگاه به کیک می کنه قربونت برم من
مهناز مامان عسل
26 خرداد 93 9:24
مبارکه عزیز دلم. انشاالله که تولد 120 سالگیت گلم
مهناز مامان عسل
26 خرداد 93 9:25
خصوصی داری عزیزم
مامان اهورا (نرگس)
1 تیر 93 0:54
مبارکه گلم...فدای اون شمع فوت کردت بشم من!!!!!!!!!!!!