پارسای نباتی من پارسای نباتی من ، تا این لحظه: 11 سال و 3 ماه و 28 روز سن داره

پارسا پسر شاتوتی من..

عکسای تازه ی فندقم..

1393/3/22 13:41
191 بازدید
اشتراک گذاری

مامانی ب این اسبت که روش سوار میشی میگی بَبو..خخخخخ

فدای خنده هاتم..

اینجا هم مشغول بازی با سینی یا همون مجمع هستیییییی!!

اینجا هم رفته بودیم کوهسار

تو این عکس هم رفته بودیم شاه عبدالعظیم حسنی ع

 

دوستان نازم این عکس رو هم که مشاهده میکنید دسته گل آقا پارساس کخ در یه چشم به هم زدن پودر لباسشویی رو به صورت مدل دار پخش در زمین کرده است..خخخخخخ  بلههههههههههههه..

پسندها (4)

نظرات (2)

مامان سميه
22 خرداد 93 16:07
زیارت قبول پارسا جون.به به چه دسته گلی به اب دادی خاله جون مامان سپیده عزیزلینکمون نکردین آیا؟؟
مهناز مامان عسل
22 خرداد 93 17:31
وای پارسا آخه نمی دونی که چقدر دوستت دارم من گل پسر. فدای سرت که پودر رو خال کردی زمین عزیزم