پارسای نباتی من پارسای نباتی من ، تا این لحظه: 11 سال و 3 ماه و 29 روز سن داره

پارسا پسر شاتوتی من..

ته تغاری..

1393/3/31 13:30
264 بازدید
اشتراک گذاری

مامان اخه این چ کاریه موهامو با کش بستییییی؟!من جاو دوستام آبرو دارماااا..خخخخ

اینجا هم ب حرف پارسام گوش کردم و بردمش حموم موهاشو کوتاه کردم..مبارکه مادر..

و اما برسیم به ادامه ی لغاتی که تازگیا شما فندقی میگی..

گاگا=خوراکی یا هر چیز خوردنی..خخخخ

یک بو سه=یک دو سه خخخخ

اَهِ=یعنی بَده جیزه

اَوّا هُمَّ=صلوات

مامانی فعلا این چیزا یادم بود تا بعدا..خخخخ دوست دارم تا عمر دارم..

 

 

 

پسندها (7)

نظرات (4)

مامان اهورا (نرگس)
1 تیر 93 0:52
وای من قربون اون یک دو سه گفتنت چقدر آقا شدی!!!!ماشالله!!!!
nasim
1 تیر 93 11:20
پارسا جون چقد بزرگ شدي خاله قربونت موهاتم كه ميبندي قرتي كوتاهي موهاتم مبارك باشه عزيز دلم سپيده جون كار خوبي كردي منم ايندفه شجاعانه خودم موهاي پسملي رو كوتاه كردم
مامان محمد پارسا
1 تیر 93 17:23
بوسسسسسس واسه پارسا جونم
ساخته ها نمدی
3 تیر 93 13:28
سلاااام وبتونه عالیه ما تو کار نمیدم عروس‌ک های نمدی ریسه اسم حلقه عروسک انگشتی..... بیاین وبمون ما قیمت فوق‌العاده زدیم ۴۰ درصد تخفیف خدافظ