پارسای نباتی من پارسای نباتی من ، تا این لحظه: 11 سال و 3 ماه و 29 روز سن داره

پارسا پسر شاتوتی من..

کادوی پدر بزرگ..

1393/4/3 13:25
219 بازدید
اشتراک گذاری

تصاویر زیباسازی _ سایت پارس اسکین _ بخش تصاویر زیباسازی _ سری اولتصاویر زیباسازی _ سایت پارس اسکین _ بخش تصاویر زیباسازی _ سری اولتصاویر زیباسازی _ سایت پارس اسکین _ بخش تصاویر زیباسازی _ سری اولتصاویر زیباسازی _ سایت پارس اسکین _ بخش تصاویر زیباسازی _ سری اولتصاویر زیباسازی _ سایت پارس اسکین _ بخش تصاویر زیباسازی _ سری اولتصاویر زیباسازی _ سایت پارس اسکین _ بخش تصاویر زیباسازی _ سری اولتصاویر زیباسازی _ سایت پارس اسکین _ بخش تصاویر زیباسازی _ سری اولتصاویر زیباسازی _ سایت پارس اسکین _ بخش تصاویر زیباسازی _ سری اولتصاویر زیباسازی _ سایت پارس اسکین _ بخش تصاویر زیباسازی _ سری اولتصاویر زیباسازی _ سایت پارس اسکین _ بخش تصاویر زیباسازی _ سری اولتصاویر زیباسازی _ سایت پارس اسکین _ بخش تصاویر زیباسازی _ سری اول

توی این عکس هم رفته بودیم خونه ی مامانم ک عمه ی من..عمه ندا موقع خداحافظی بووووست کرد و علامت گذاشت.خخخخخخخ

سلام سلام ستاره هیچکی مثل تو نداره..

قربونت برم شنبه 31 خرداد بابای بابا اومد خونمون و گفت بریم برای پارسا جوجو سه چرخه بخریم از طرف من خلاصه بابا از سر کار اومد و رفتیم چند تا مغازه رو دیدیم ولی هم من و هم تو از این سه چرخه خوشمون اومده بود چون که تو رو نشوندم تا ببینم توش راحتی یا نه خیلی ذوق کرده بودی ..همینو انتخاب کردیمو خریدیم و اومدیم خونه..دست آقا جون درد نکنه..دوستت دارم همه ی قلبم مال تو..

پسندها (2)

نظرات (4)

خاله سانی
4 تیر 93 0:19
ناازی عزیزم مبارکت باشه خیلی خوشگله مثل خودت.دست بابا بزرگت درد نکنه
زهرا مامان ایلیا جون
6 تیر 93 14:09
خصوصی
مهناز مامان عسل
9 تیر 93 12:03
مبارکهههههههههههههههه عزیزم