پارسای نباتی من پارسای نباتی من ، تا این لحظه: 11 سال و 3 ماه و 29 روز سن داره

پارسا پسر شاتوتی من..

روزانه های تیر ماه پارسام..

1393/4/6 19:47
245 بازدید
اشتراک گذاری

حالتهای بیدار شدن از خواب آناناس مامانی..

دردات ب جونم

وایییییییییی قربون قدو بالات

بالاخره لوس مامان داره چشماشو باز میکنه..

بووووووووووووووووووووووووووووس..

دیروز غروب پنجشنبه رفتیم با بابایی پارک و تو عسلم کلی بدو بدو و بازی کردی

توی عکس بالایی هم تو وبابایی دست در دست میآییییید..خخخخخخخخخ

پارسا در حال فرااااااااااااااااااااار..خخخخخخخخخ

بازم مثل همیشه ی همیشهههههههههههه دوست دارم عمرم..

این عکس رو هم ک مشاهده میکنی نمایی است از آشپزخونمون ک فرشای اتاق و آشپزخونه رو دادیم قالی شویی بشوره..خخخخخ!!!

 

 

پس فردا اولین روز ماه مبارک ماه رمضانه..تبریک میگم و ایشالا ک همه قرین رحمت خدای خوبمون توی این ماه و ماههای دیگه قرار بگیریم منو خونوادمو از دعاهای خیرتون دریغ نکنید..آمیـــــــــــــــن یا رب العالمین..

کارت پستال درخواستی طراحان

پسندها (3)

نظرات (4)

خاله سانی
7 تیر 93 14:02
اخیییییییی چقدر نمکیییییی از خواب پامیشهههه نازیانشا.. همیشه شاد باشید
مهناز مامان عسل
9 تیر 93 12:02
وااااااااای سپیده جون چطوری طاقت میاری و توی خواب نمی خوریش این گل پسرو.
مامانی مهربون
10 تیر 93 1:06
سلام دوست من مسابقه چیستان برگزار شد خیلی خوش حال میشم تا به وبلاگم بیای و در این مسابقه شرکت کنی خودت بیا تو وبلاگم و مطلب اول رو یعنی مسابقه چیستان رو مقرراتشو بخون و اگه خواستی و برات سخت نبود توش شرکت کن
زهرا مامان ایلیا جون
25 شهریور 93 4:50
الهی چه خوب فکری کردی از حالت های بیدار شدنش عکس انداختی کاش منم مینداختم کارت حرف نداره وبلاگت خیلی قشنگه موفق باشی دوستم بازم بهت سر میزنم