پارسای نباتی من پارسای نباتی من ، تا این لحظه: 11 سال و 3 ماه و 30 روز سن داره

پارسا پسر شاتوتی من..

واکسن پایان 18 ماهگی..

1393/5/6 16:28
221 بازدید
اشتراک گذاری

سلام مهربونم سلام عزیز تر از جونم سلام دنیای من

شنبه با بابایی صبح رفتیم خانه ی سلامت که به سلامتی واکسن پایان 18 ماهگیتو البته با چند رود تآخیر بزنی..خودم هم واکسن کزاز میخواستم بزنم چون آخرین بار 15 سالگی زده بودم و بعد از 10 سال دوباره باید میزدم .خلاصه اول واکسن منو زد و بعد پای چپ و دست راست تو رو واکسن زد گل مامانی.ایشالا ب سلامتی مامانی..دیگه رفت واسه ی پایان 6 سالگی ایشالا.قطره ی فلج اطفال رو هم ریخت دهنت خانومه..وقتی اومدیم خونه بهت شربت استامینوفن دادم و خوابوندمت از همون روز بیقراری..ودیشب یه کم تب کردی و بهت شیاف زدم.الان سه روزه که بیقراری داری و کسلی و بدنت کم گرم میشه ایشالا امشب دیگه راحت بخوابی و این حال ازت خارج بشه ب امید خدا.تو خانه ی سلامت گفت که اگر خدای نکرده هفته ی دیگه آبریزش بینی یا علایم سرما خوردگی داشتی یا شکمت دونه زد ب خاطر واکسنه..ولی ایشالا که اونطوری نشی.خدارو شکر قدو وزنت و دور سرت خوب بود.خدارو هزار مرتبه شکر..totalgifs.com doentinhos gif gif ccmhosp9aa.gifراستی مامانی فردا عید سعید فطرِ..از الان پیشاپیش این عید بزرگ رو به همه مخصوصا تو پسرم تبریک میگم..عکسهای متحرک عید سعید فطر

 

پسندها (4)

نظرات (7)

مهناز مامان عسل
7 مرداد 93 0:11
الهییییییی. حتما خیلی اذیت میشه
ابجی سجا
9 مرداد 93 18:15
استشمام عطر خوش بوی عید فطر از پنجره ملکوتی رمضان گوارای وجود پاکتان و صد شکر که این آمد و صد حیف که آن رفت...
خاله سانی
11 مرداد 93 14:07
اخییییییییی عزیزمممممم انشا.. که زودی خوب بشی گلم
مامان پارسا و پوریا
12 مرداد 93 1:22
خدا رو شکر که دیگه واکسناش تموم شد و خیالت راحت شد تا 6 سالگیش.
مامان سميه
17 مرداد 93 17:07
مبارکت باشه خاله جون
مامان پارمیدا
21 مرداد 93 10:01
خدا رو شکر حالا حالا ها از واکسن راحت شدین . این واکسن 18 ماهگی خیلی سخته خیلی درد داره . ولی خوبه که دیگه تا مدرسه راحتن . بسلامتی ایشالله بوووس واسه پارسا گلی
زهرا مامان ایلیا جون
25 شهریور 93 4:46
اخیش واکسن هاتم تموم شد به امید خدا