پارسای نباتی من پارسای نباتی من ، تا این لحظه: 11 سال و 3 ماه و 30 روز سن داره

پارسا پسر شاتوتی من..

مهمان..مریضی پسرم عشقم..

1393/5/24 16:50
347 بازدید
اشتراک گذاری

 

سلام عروسک مامان خوشکلک مادری دنیای من.ستاره ی من..خیلی وقته که آپ نکردیم چون یه کم درگیر بودم .هم مهمون داشتم و هم شما گل پسرم ویروس گرفتی منم درگیر تو هستم الانم که دارم این پست رو مینویسم شما تازه یه کوچولو بهتر شدی.ویروس گرفتی اول ک بردیم دکتر اسهال نداشتی فقط بدنت دونه های قرمز زده بود و دو شب بود که نمیخوابیدی وتب داشتی اول فکر کردم شاید عوارض واکسنته بعد گفتم شاید از دندونته شاید داری دندون در میاری ولی هیچ کدوم نبود.دکتر گفت ویروسه و شیاف و شربت داد سه روز خوب شدی دوباره تب کردی و ایندفعه اسهال هم گرفتی و هر 5 دقیقه اسهال..نمیدونی چی ب من و تو گذشت.بابا هم که هول میشد نمیدونست چی کار کنه.دوباره بردیمت دکتره خودت خوشبختانه اون روز بودش و با بابایی رفتیم.گفت ویروسه و باید دوره ی خودش رو طی کنه.خلاصه که همچنان داروهاتو میدم و لای پات هم که از بس قرمز میشه و میشد ک نفست میرفت..از خدا میخوام هر چی زودتر خوب شی..بمیرم برات..توی اون سه روزی که خوب شده بودی خاله مینا و عمو حسن و مامانی اومدن شام خونمون خیلی خوب بود خوش گذشت.مامان فرح و آقا جون و عمو احسان هم میان سر میزنن میرن..دوستت دارم امید زندگیم..مامانی هم که دو رود پیش اومد که یه کم پیشت باشه تا من کمی استراحت کنم..دستش درد نکنه.باز هم مادره آدم دلگرمیه بچه هاشه..چه قدر حرف داشتما طولانی شد..خخخخخخخخخخ..

niniweblog.com

niniweblog.com

niniweblog.com

niniweblog.com

niniweblog.com

niniweblog.com

niniweblog.com

پسندها (3)

نظرات (4)

خاله سانی
26 مرداد 93 13:56
اخی عزیزم خدا بد نده ایشا.. زود زود خوب بشی و همیشه سالم باشی و مریض نشی عزیزم.خدا مامان بزرگتم حفظ کنه واستون
مامان پارمیدا
30 مرداد 93 9:22
نبینم مریض باشی عسلم . انشالله همیشه سالم و سرحال باشی . خدا سایه مادر بزرگ مهربونت رو از سرتون کم نکنه
مامان بردیا شیطون
8 شهریور 93 8:59
قربونت برم ایشالا هیچ وقت مریض نشی عزیزم
زهرا مامان ایلیا جون
25 شهریور 93 4:45
ای جانم