پارسای نباتی من پارسای نباتی من ، تا این لحظه: 11 سال و 3 ماه و 27 روز سن داره

پارسا پسر شاتوتی من..

6.. روز دیگه..

1392/2/19 20:58
187 بازدید
اشتراک گذاری

قربونت برم فقط 6 روز دیگه مونده تا بری توی 5 ماه..واکسن هم داری قطره هم که میریزن..ایشالا که به سلامتی..

راستی پارسا تازگیا پاهاتو تند تند تکون میدی پا میزنی تند تند..به حرفایی که ما میزنیم با دقت گوش میدی بعدش عکس العمل نشون میدی ..ذوق میکنی همش دوست داری از جات بلند شی ولی نمیتونی.وقتی هم که ما دستت رو میگیریم زوووور میزنی تا بلند بشی.راستی موهاتم داره میریزه مامان.منم مثل تو شدم موهای مامانت هم داره تازگی ها بد جور میریزه.خلاصه مادر کچل شدیـــــــــــــم رفت..الهی دردت به جونم بهانه گیر شدی فقط میخوای پیشت باشیــــــــــــم ..ولی عاشق همین چیزاتم و دوستت دارم..بوس..1

اینجا دایی داره باهات بازی میکنه..



پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)