پارسای نباتی من پارسای نباتی من ، تا این لحظه: 11 سال و 3 ماه و 27 روز سن داره

پارسا پسر شاتوتی من..

دندون.

1392/2/19 21:03
224 بازدید
اشتراک گذاری

سلام سلام مامان جونم..جیگر طلای مامانی..چند روزه درگیره تب پسرم شدم ایشالا فداش بشم..پارسا جونم داره واسه خودش مردی میشی ماشالا..سلطان مامان داره دندون در میــــــــــــــــــاره..

مبــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــارکه پسرم..

وای باور نکردنیه..آخه من یه کم فکر میکردم حالا نباید دندون در بیاری یا فعلا دندون در نمیاری..ولی همیشه که نمیشه به حدس و گمان اعتماد کرد مادر!!!!!!!!!http://tokyo.metblogs.com/archives/images/2007/05/baby.gifنزدیک 4 روز پیش همش کلافه بودی سابقه نداشت اونطوری دادو بیدادو گریه کنی..منو بابا دیگه مونده بودیم که چی کار کنیم.دیگه میخواستیم ببریمت دکتر..ب گوشات دست میزدم میگفتم شاید درد داری ولی میدیدم نه که نه..توووی مجله ی شهرزاد خونده بوده بودم که بچه ها اگه بیش از حد بیقراری کردن یه دستی به لثه هاشون بکشیم شاید دارن دندون در میارن که من دستامو شستمو این کارو انجام دادم بالا رو دست کشیدم خبری نبود ولی لثه ی پایین یه قسمت سخت داشت که رووووش وقتی انگشتمو کشیدم احساسش کردم که نیش دندون زده بیرون ..اول باورم نشد فکر میکردم اشتباه میکنم یا زوده ولی چند بار این کارو انجام دادم دیدم بـــــــــله..پسرم داره دندون در نیاره به سلامتی..سریع به بابایی زنگ زدم از ذوقش نمیدونست پشت تلفن چی بگه..یا چی کار کنه..خلاصه خیلی خوشحلام..شب هم بابا بزرگت اومد خونمون و بابا پیمان بهش تا گفت بابا امیر داشت پرواز میکرد..از فردا 10 دیقه میومد یه سری به تو میزدو میرفت..خندمون میگرفت منو بابا..دوستت دارم پسرم ایشالا دامادیت..ولی چند روزه که بهت قطره استامینوفن میدم تا تبت بیاد پایین..بـــــــــــــــــــــوس برای جیگرترینم..

وای مامانی نفسم رفت چه قدر حرف زدیمااااااااااا..

همه ی زندگی من پارسام..

1392

 

الهی بمیرم برات که بی حالی..

تولد اولین دندونت مبــــــــــــــــــــارک پارسا پسرم.......


پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

قالب و تقویم اختصاصی کودکانه
19 اردیبهشت 92 16:33
قالب هاي کودکانه زيبا با عکس فرزند شما طرح هاي دو ستونه و سه ستونه ي شيک و زيبا با طرح هايي فوق العاده و قيمتي ارزان به نسبت ديگر طراحان از ديدن قالب هاي ما پشيمان نمي شويد با سفارش هر قالب اشانتيون دريافت کنيد http://gogoli-temp.blogfa.com براي ديدن نمونه کار بيشتر به وبلاگ هاي زير که قالبشان توسط ما طراحي شده سري بزنيد parsajooon.niniweblog.com/ sarajonam.niniweblog.com/
شقایق(مامان اَرشان کوچولو)
20 اردیبهشت 92 14:25
مبارررررررررررررررررررک باشه خاله ماشالا ماشالا داری مرد میشی... این شعرو واسه ارشان میخونم حالا واسه تو هم میخونم سلام سلام صد تا سلام من اومدم با دندونام میخوام نشونتون بدم صاحب مروارید شدم یواش یواش و بی صدا شدم جزء کباب خورا ایشالا مرواریدات راحت در بیاد خاله
شقایق(مامان اَرشان کوچولو)
20 اردیبهشت 92 14:26
پارسا داره ی دندون قند میخوره از قندون فرشته مهربون آورد براش ی دندون