پارسای نباتی من پارسای نباتی من ، تا این لحظه: 11 سال و 3 ماه و 27 روز سن داره

پارسا پسر شاتوتی من..

دردو دل با پــــــــــسرم..

1392/2/20 3:14
214 بازدید
اشتراک گذاری

۩۞۩  سلام عزیزان خیلی خوش آمدید تصاویرمتحرک شباهنگ www.shabahang20.blogfa.com ۩۞۩سلام قربونت برم خونه زندگی مامان سپیده.. همیشه که میام تووی وبت از تو مینویسم/از خودت هر چی که اتفاق افتاده یا هر موضوعی که پیش اومده خوب یا بد... 

http://www.arthursclipart.org/kids/kidscol/twins%20with%20cat.gif

ولی الان دلم میخواد تا باهات دردو دل کنم..تا وقتی که تونستی به وبلاگت دسترسی داشته باشی و باهاش ارتباط برقرار کنی ..به جز اتفاقامون با هم دردو دل هم کرده باشیم مامانی..الان 4 ماه و چندین روزه که مامانت شدم---تو پسرم شدی..پاره ی تنم شدی..باهات نفس میکشم با هم گریه میکنیم میگیمو میخندیم..

با هم زندگی میکنیم..

 

من مادر شدم..هیچ وقت فکر نمیکردم به این زودی ها بچه ی خودمو بغل کنم.همیشه میگفتم زوده مگه آدم بیکاره یا حوصله داره نی نی داری کنه..نمیدونستم که قراره یه فرشته رو تووی وجود خودم پرورش بدم..

 

فکر نمیکردم که باید با تموم وجود بچه ی خودمو به دنیا بیارمو بزرگ کنم..شاید بزرگ که بشی به این موضوع ها بهتر و بیشتر پی ببری..ولی مادر که نمیشی تا متوجه شی..مادر بودن ســــــخته..سخت تر از اونی که ما یا من آسون میگرفتمش..به خاطر بچه باید از خیلی چیزا از خیلی دلبسته گی ها بگذریم..اینو تازه تازه دارم میفهمم..

یه وقتهایی کم میارم ولی مادر یعنی همین..صبر کردن خیلی سخته..تحمل سخت تر از اون ولی به خاطر بچه همه چیز امکان پذیره..

 _*̡͌l̡*̡̡ ̴̡ı̴̴̡ ̡̡͡|___͡͡͡ _▫_͡ ___͡͡π__͡͡ __͡▫__͡͡ _|̡̡̡ ̡ ̴̡ı̴̡̡ *̡͌l̡*̡̡_سلام عزیزان خیلی خوش آمدید تصاویرمتحرک شباهنگ www.shabahang20.blogfa.com _*̡͌l̡*̡̡ ̴̡ı̴̴̡ ̡̡͡|___͡͡͡ _▫_͡ ___͡͡π__͡͡ __͡▫__͡͡ _|̡̡̡ ̡ ̴̡ı̴̡̡ *̡͌l̡*̡̡_

خلاصه پسرم سرت رو درد نمیارم..ولی به من آرامش میدی..وقتی شیر میخوری انگشتامو میگیری...به من ذول میزنی و نگاهم میکنی..میفهمم مادرم..مادر...

تو از وجود خود منی..

..دوستت دارم تا ابد..

..عشق یعنی همیـــــــــــــن..


 


پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

مامان مرضیه
20 اردیبهشت 92 3:34
سپیده عزیزم ممنون که سر زدی. خوشحالم که دوست خوبی مثل شما پیدا کردم. با افتخار شما رو لینک کردم. پارسای گلم رو ببوس
شقایق(مامان اَرشان کوچولو)
20 اردیبهشت 92 14:17
عزیــــــــــــــــــــــــزم. اینا حرف دل همه ماماناست گلم. امیدوارم این نینیها وقتی بزرگ شدن قدر این همه زحمت رو بدونن