پارسای نباتی من پارسای نباتی من ، تا این لحظه: 11 سال و 3 ماه و 27 روز سن داره

پارسا پسر شاتوتی من..

مهمون داشتیـــــــــــــــــــــــــــــم./

1392/2/20 2:35
216 بازدید
اشتراک گذاری

پسرکم دو روز پیش مهمون داشته..مامان فرشته اومده بود خونمون مهمونی که به زوووووووووووووور منو بابا نگهش ذاستیم و چون عاشقه توس قبول کرد که بمونه و فردا زود بره..

تو رو انداخته بود رو پاش و منم داشتم شامو آماده میکردم..باقالی پلو با ماهی درست کرده بودم ..جای همه خالی.بمیرم که تو نمیتونستی بخوری.خلاصه خوش گذشت و همش بغل مامان بزرگه بودی..ولی فرداش رفت.. و ما تهنا شدیم..


دوستت داریم همه گی..

جدیدا شیرین کاری هایی در میاری و ما رو میخندونی..دردت به جونم.شنبه هم مامان فرح میخواد بیاد خونمون وقتی هم که میاد فقط بغل اونی..جیغ و شیرین کاری هم انجام میدی صداهایی از خودت در میاری و ما ضعف میکنیم..

راستی کلمه هایی میگی که هیشکی متوجه نمیشه..مثل قییییق/اه/هه/اووووم..اینا فعلا یادمه مامانی دوستت دارییییم..میمیرم برات سلطان ما..1392

اینجا به پهلو شدی..شیطوووونم..

1392

 

 

بابایی داره بهت موز میــــــــــــــــده..ههههههههههههه

 

1

 


پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

مامان مرضیه
19 اردیبهشت 92 16:46
سلام دوست عزیزم پسر بانمک و خوشمزه ای داری. از طرف من ببوسش. راستی اسم پسر منم پارساست. عاشق این اسمم. اگه دوست داشتی به منم سر بزن. خوشحال میشم.
شقایق(مامان اَرشان کوچولو)
20 اردیبهشت 92 14:21
ای جوووووووووووووووونم سپید موز زووووووووووووووووووووووووووده هوا گرمه نینی هم پسره طبعش گرمه و هم 4 ماهشه موز هم گرمی!!!!!!!!!!!!! نده قربونت برم فقط سیب یکمی بده