پارسای نباتی من پارسای نباتی من ، تا این لحظه: 11 سال و 3 ماه و 29 روز سن داره

پارسا پسر شاتوتی من..

پارسا قند عسل رفت توی 6 ماه..

1392/3/24 18:23
204 بازدید
اشتراک گذاری

12سلام به همه ی هستی من به همه ی وجود من..قربونت برم فردا 5 ماه رو تموم میکنی وارد 6 ماه میشی..

ما هم اومدیم خونه ی مامانم و کیک خریدیم چون امشب میریم خونه قرار شد ماهگردتو 1 روز زودتر بگیریم..

ورودت به نیم سالگی مبــــــــــــــــــــــــارک پـــــــــــــــارسام..


کاشکی که 100 ساله شی

نه 120 ساله شی

نه 120 سال کمه همیشه زنده باشی..


مامانی بمیره برات زندگی من..شیرینی زندگیم..خامه شکلاتی من..کیک شکلاتی من..همه چی شکلاتی من..تموم شدن 5 ماهگیت و وارد شدنت به نیم سالگی رو با تمام قلب و روحم تبریک میگم عمرم..بـــــــــــــــوس..

 



پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

شقایق(مامان اَرشان کوچولو)
25 خرداد 92 15:50
خاله جووووووووووووووووووووووونم ماهگرد پنجمت مبارک ایشالا 500 سالگیت گلم...
شقایق(مامان اَرشان کوچولو)
25 خرداد 92 15:51
مامان سپیده خصوصی داری!
مامان مرضیه
26 خرداد 92 3:17
تولد تولد تولدت مبارک بیا شمعا رو فوت کن تا 100 سال زنده باشی پارسا جونم نیم سالگیت مبارک ایشالله همیشه سالم وسلامت در کنار مامان و بابا زندگی کنی نازنینم یه ماااااااااااچ آبدار برای پارسا جیگر