پارسای نباتی من پارسای نباتی من ، تا این لحظه: 11 سال و 3 ماه و 29 روز سن داره

پارسا پسر شاتوتی من..

شکلات مامانی میتونه سرلاک بخوره..

1392/3/24 13:42
374 بازدید
اشتراک گذاری

سلام به روی ماه پسرک شکلاتی من..

قربون چشات بشم الهی مادر..niniweblog.com

چند روزه که شروع کردم بهت سرلاک میدم..

دکتر گفت اولش سرلاک شیر و گندم بدم از چند وقت دیگه سرلاک میوه بهت بدم ایشالا..niniweblog.com

دور سرت بگردم الهی از اولین روز که داشتم شروع میکردم کمکی رو میترسیدم نخوری ولی خوشت اومد و خوردی البته دعا و سلام صلوات خوندم تا بدت نیاد..!!چند تا عکس از موقع خوردن ازت گرفتم و عکس اولین کاسه ای که سرلاکتو خوردی و خالی شد رو هم گذاشتم برات..دوستت دارم هستی من.niniweblog.com

راستی فردا 5 ماهت رو تموم میکنی و وارد 6 ماه میشی به امید خدا..بابا هم برات کیک خرید..دوستت دارم ماه من ایشالا که عمر طولانی و با عذت داشته باشی همیشه..niniweblog.com

عاشقتم..میمیرم برات..دیوونتم..niniweblog.com

1

 niniweblog.com

2

 niniweblog.com

3

 niniweblog.com

4

 niniweblog.com

5

 niniweblog.com

6

 niniweblog.com

7

niniweblog.com


پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)