پارسای نباتی من پارسای نباتی من ، تا این لحظه: 11 سال و 3 ماه و 30 روز سن داره

پارسا پسر شاتوتی من..

پارسا جونم..

1392/4/25 20:13
300 بازدید
اشتراک گذاری

۩۞۩  سلام عزیزان خیلی خوش آمدید تصاویرشباهنگ Shabahang's Pictures ۩۞۩1

 

سلام به روی ماهت همه ی هستی من..توی این عکست خاله برات تاب خریده و تو هم خیلی دوستش داری و وقتی توش میشینی خیلی خوشحالی..قربونت برم تمام زندگی من..

 1038378zixy0rq491.gif

2

 

اینجا هم داریم میریم بیرون و تو حاضری..دردت به سر مادر.

 baby-tweety.gif16

3

چند وقته که فقط دوست داری دمر لالا کنی..شبا هم که بلند میشم میبینم همینطوری خوابیدی..اولا میترسیدم ولی دیدم خودت راحتی این مدلی عشقـــــــــــــــم..

 blin37.gif

4

آبنبات چوبی خیلی دوست داری و دایی برات میخره..اینجا هم دایی برده بودت بیرون و برات خریده بود و تو هم مشغول خوردنی نفسم..

 223050d0d8xyflax.gif70

5

 

6

 

خاله دوره سرت هد بند بسته!!!!خخخخخخخخخخخ

 01

7

 

همه ی هستو نیسته من تویی پسرم..مرسی خدایا ..

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)