پارسای نباتی من پارسای نباتی من ، تا این لحظه: 11 سال و 3 ماه و 30 روز سن داره

پارسا پسر شاتوتی من..

شاه توت مامان.

1392/4/27 17:34
435 بازدید
اشتراک گذاری

 

 

 

 

 

 

نایت اسکینسلام قربونت برم الهی.بمیرم که از دیروز اذیت شدی بی حال بودی.صبح ساعت 4/30 بیدار شدم دیدم یه کم داغی و تب داری قطره ی استامینوفن رو دادم یه ذره خوردی و خوابوندمت .الان هم خوابیدی شیاف گذاشتیم برات که تبت بره ایشالا امروز خوبه خوب میشی.بمیرم برات که حتی حال نداشتی شیر بخوری..دیشب فقط قبل خواب سرلاک خوردی خوابیدی.امروز هم مامانم برات فرنی درست کرد خوردی.هر وقت که واکسن داری ما میاییم اینجا میمونیم چون مامانم نگران میشه میخواد 2 تایی حواسمون به تو باشه.اوووووووووووه حسودیم شدااا!!!

2

راستی مامان فرشته برات دیروز یه دوباره بالشت و تشک درست کرد و روی اونا رو ملافه ی باب اسفنجی کشید میدونه 2 تایی خوشمون میاد از باب.دستش درد نکنه.تو هم دراز میکشی توی جات همش به شکلکهای رو بالشتیت نگاه میکنی.قربون چشمات بشم.این مامان بزرگها رو که ازشون غافل میشی تلاش میکنن از این جور چیزا برای نوه هاشون درست کنن..خخخخخخخخ..

1

دوستت دارم شاه توت من.ا


3 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)