پارسای نباتی من پارسای نباتی من ، تا این لحظه: 11 سال و 4 ماه و 6 روز سن داره

پارسا پسر شاتوتی من..

ب ب لاک!

1392/5/14 0:02
123 بازدید
اشتراک گذاری

قربونت برم من پسرکم لواشکم عسلکم..یه چند وقتیه که هر جا دنبال شیر ب ب لاک برات میگردیم با پیدا نمیشه یا یه دونه بیشتر ندارن خلاصه موندیم دیگه جوجو..میخوام با یه دکتر مشورت کنم که چه شیر دیگه ای بهت بدم تا هم بهت بسازه هم پیدا بشه..دلم نمیخواد نان 2 بهت بدم چون پف میاره..موندم تا پرسو جو کنم جوجو..ایشالا که تا شیر جدید رو انتخاب کنیم و خوب باشه شیرت فعلا پیدا شه..دوستت دارمملوسکم خوشکلکه عروسکم..

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

شازده امیر و رها بانو
14 مرداد 92 15:32
سلام عزیزم من هم به رها ببلاک میدادم الان پیدا نمیکنم شماره 2 خیلی کمه نان هم از نظر من غیر از پفش آشغاله هومانا هم خوب بود که اصلا نیست الان من بیومیل میدم به رها بد نیست خوبه ببین دکتر چی میگه امتحان کن البته اینم سخت پیدا میشه اما چه میشه کرد