پارسای نباتی من پارسای نباتی من ، تا این لحظه: 11 سال و 4 ماه و 6 روز سن داره

پارسا پسر شاتوتی من..

پارسای به روز !!

1392/5/16 19:23
146 بازدید
اشتراک گذاری

 

 

 

 

 

 

نایت اسکینسلام شیرینم سلام بهترینم سلام عزیزترینم سلام ماه روی زمینم سلام کمیاب ترینم ...

مامانم پسرکم اومدم تا از امروزات بگم از تمام کارایی که جدیدا انجام میدی حرفهایی که میزنی بگم--

تازگی ها کلمه هایی میگی که دل همه رو میبره..مثلا وقتی باهات بازی میکنیم میخندی میگی دَدَ   که ما اون موقع برات آب میشیم..میخواییم گازت بگیریم..

دنده عقب میری و هر چی تلاش

میکنی بیشتر عقب میری ولی یه وقتهایی هم که یه چیزی جلوته و میخوای اونو بر داری میری جلویی..

 

وقتی میخوام بهت غذا بدم تا بخوری قاشقو که میخوام بزارم تو دهنت میشمارم 1 2 3 عاشق اینی که 3 رو بگم..انگار منتظری تا 3 رو بشمارم..گولت میزنم تا غذاتو بخوری دیگه جوجم..ببشیداااا !!

آبمیوه هم که خیلی دوست داری تا میریزم تو شیشت خوشحال میشی فدای چشات شم..از یه چیز که خوشت میاد انقدر دست و پا میزنی تا دیگه عرق میکنی دورت بگردم..شیر هم زیاد نمیخوای بخوری نمیدونم شاید چون به غذا افتادی اینطوری شدی--منو که میبینی چشماتو تا جایی که میتونی باز میکنی و ذوق میکنی..با دهنم از خودم یه صداهایی در میارم با دقت گوش میدی و ادای منو در میاری..وقتی بهت سرلاک یا هر غذای دیگه میدم بخوری این کاره بد رو هم انجام میدی..تف میکنی که منم دوست ندارم و تمام صورتو لباس و اینارو هم کثیف میکنی و میخندی..قربون خنده هات برم..دستتو میکنی زیر عینک من و چشمامو زیر چشامو چنگ میندازی..هر چی هم بگم میخندی..گوش بابایی رو هم میکشی هر وقت بغلت میکنه..خخخخخخخخخخخ میدونی گوش کی   رو  هم باید بکشی !!!!! نه بابا شوخی کردم مامانی...!!ههههههههه فعلا اینا یادم بود تا بعدا یادم باید بقیه رو بنویسم برات مادر..وای چه قذر این پست طولانی شد مامانی...بووووووووووووس..عاشقتم..

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)