پارسای نباتی من پارسای نباتی من ، تا این لحظه: 11 سال و 4 ماه و 6 روز سن داره

پارسا پسر شاتوتی من..

افطاری--خونه ی مامانم..

1392/5/16 19:22
244 بازدید
اشتراک گذاری

 

 

نایت اسکینسلام قربونت برم پسرک عروسکم..جون مامان هستی همه ی زندگیم--

امروز بعد از ظهر عزیز اومده بود اینجا خونه ی مامانم..و چون عاشقانه تو رو دوست داره و تو نتیجه ی عزیز هستی اومدش هم تو رو ببینه هم همه رو..خلاصه مامانم افطاری خودمونی درست کرد و عزیز رو هم نگه داشت--خلاصه تو خواب بودی منم حلیم برات گذاشتم کنار چون بابام همش میگفت سهم تو رو اولین نفر بردارم..چی کار کنیم دیگه پارتی داری..بالاخره اولین نوه ی این خانواده هستی دیگـــــــــــــــــــــــــــــه..دوستت دارم  شیر موز مامان--معجون مامان سپیده..

1

اینم نمایی از سفره افطاری خودمونی مامانم..دستش درد نکنه مامانه من..

animated gif of spongebobPatrock Star animated gifglitters of spongebob

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

شقایق(مامان اَرشان کوچولو)
15 مرداد 92 11:20
وای گشنم شد... نوش جونتون