پارسای نباتی من پارسای نباتی من ، تا این لحظه: 11 سال و 3 ماه و 28 روز سن داره

پارسا پسر شاتوتی من..

سرخک...

1392/10/24 14:11
249 بازدید
اشتراک گذاری

سلام قربون چشمات برم من پسرم ماهم عمرم

بالآخره دلیل چند روز تبت رو با اسهالو متوجه شدیم.احساس میکردم که بعد از دندون در اوردنت اینا بی دلیله..دیروز ک داشتم پوشکتو عوض میکردم دیدم بدنت چه قدر دونه های قرمز زده تا شکمت رو قشنگ نگاه کردم همه جاتو بررسی کردم شک کرده بودم ب این که سرخکه یا نه سریع به بابات زنگ زدم خودشو رسوند و رفتیم دکتر که اقای دکتر بعد از یه سری معاینه گفت بلهههههه سرخک گرفته پارسا کوچولو..

صورتت هم کم کم داشت دونه های قرمز میزد..2تا شربت برات نوشت گفت 3 تا 4 روز اول تب میکنه بعد که تبش خوب میشه دونه ها میریزه بیرون که تو هم 4 شب تب کرده بودی بعد دونه ها ریخته بود بیرون..خلاصه سختی رو گذروندی دردت ب جونم..از روزی ک دونه ها میریزه بیرون تا 4 روز بعد این مریضی خوب میشه ایشالا.الانم لالا کردی من هم وقت کردم تا این پست ترسناکو بنویسم..خیلی سخته مامانا همه میدونن..دوستت دارم همه ی جون و دل مامان سپیده..فردا هم که به امید خدا تولدته..امروز هم خاله شقایق جون و ارشان عسلی تبریک گفتن بهت مامانی..مرسی خاله جون و ارشان جیگری.

 

 

2

heart beat no sh icon

3

heart beat no sh icon

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (6)

شقایق(مامان ارشان)
24 دی 92 14:22
نی نی شده یه ساله یه دم آروم نداره هر چی که گیرش میاد تو دهنش میذاره یک کم تاتا می کنه مامان و بابا می کنه چه شیطون و شیرینه ببین چه ها می کنه کاغذای رنگارنگ بادکنکای قشنگ تولدش امروزه شاده چقدر این آهنگ کیکی بزرگ خریدند هدیه تهیه دیدند شمع روی کیک گذاشتند میوه تو ظرفی چیدند کوچیک و بزرگ مهمونا یکی یکی رسیدند نی نی شمعو که فوت کرد کیکو اونا بریدند دست می زدند فراوون نانای می کرد نی نی جون یک شب خوب و زیبا درست می کرد براشون شکلات یک ساله من تولدت مبارک/ ایشالا 1000 ساله شی خاله فدات شم....
❤خونه نمدی❤
24 دی 92 14:26
مامان با سلیقه سلام اگه میخوای هرکی میاد تو اتاق نی نی خوشگلت انگشت به دهن بمونه یه سر به خونه نمدی بزن گیفت تولد -گیفت نوزاد-گیفت دندونی کارای تک و شیکی که تو هیچ مغازه ای نمیتونی پیدا کنی منتظرت هستم www.namadi.ir ارسال به سراسر ایران با تشکر خونه نمدی
مامان امیررضا
25 دی 92 1:30
عزیز دلم تولدت مبارک 120 ساله شی. آخی چرا سرخک گرفتی ؟انشالله زود زود خوب بشی
مامان دانیال
29 دی 92 20:38
سلام وبلاگ جالبی دارین، منم به تازگی یه سایت خرید اینترنتی شارژ موبایل راه اندازی کردم، برای افزایش محبوبیت سایتم تو گوگل به کمک شما نیاز دارم. اگه لطف کنید سایت منو تو وبلاگتون با عنوان فروشگاه شارژ موبایل لینک کنید کمک بزرگی به من کردین www.sharj10.ir
مامان بردیا شیطون
14 بهمن 92 14:51
الهی هیچ وقت مریض نشی جیگرم
مامان محیا(ارام جانم)
22 اسفند 92 19:32
ای جونم خیلی خیلی ماهی