پارسای نباتی من پارسای نباتی من ، تا این لحظه: 11 سال و 3 ماه و 26 روز سن داره

پارسا پسر شاتوتی من..

سال نو و ماهگردت مبارک پسرم..

1393/1/2 16:52
288 بازدید
اشتراک گذاری

سلام سلام پسرم الهی فدات شم من مامانی..اومدم با یه عالمه حرف برات..

اول از همه سال نو رو بهت تبریک میگم امیدوارم که توی زندگیت هیچ ای کاشی وجود نداشته باشه و بهترین ها مال تو باشه..


خیلی خوشحالم که سال 1393 بزرگ تر شدی و در کنار ما بودی..دوستت دارم نفسم..یه کم دیر اومدم چون هم کار خریدمون خیلی طول کشید و یه کم دیگهاز کارای عید مونده بود.خودت هم یه کم حال نداشتی و خلاصه روز ماهگردت هم که 25 این ماه بود نشد که ماهگرد بگیرم چون برده بودیمت سونوگرافی بنا به دلایلی که بعدا برات تعریف میکنم.خلاصه حسابی سرمون شلوغ بود..

هم 4 شنبه سوری هم عید و هم ماهگردت که 14 ماهگیت تموم شد و وارد 15 ماهگی شدی رو تبریک میگم عروسکم..مرسی خدایا به خاطر این عروسک که به من هدیه دادی..

موقع سال تحویل هم بغل من بودی و با بابایی وایستاده بودیم کنار سفره ی هفت سین..یه کم دعا کردیم و از خدا عاقبت ب خیری تو رو خواستم..ایشالا..یه ساعت بعدش هم رفتیم عید دیدنی خونه ی مامانم و دیروز هم رفتیم خونه ی مادر بزرگم..چند تا عکس هم انداختم ازت میزارم تا ببینی وروجکم..لی لی شکلک

1


2

لی لی شکلک

3

لی لی شکلک

 

4

5

اینم از سفر ه ی هفت سینمون..

شکلک های محدثه

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

مامان بردیا شیطون
25 فروردین 93 18:57
سال نو مباااااااااااااااااااااااااااااااااااااااارک