پارسای نباتی من پارسای نباتی من ، تا این لحظه: 11 سال و 3 ماه و 28 روز سن داره

پارسا پسر شاتوتی من..

بـــــــــــــــازی به دعوت خاله شقایق جونم..

1392/3/24 13:38
249 بازدید
اشتراک گذاری

اگر ماهی از سال بودم

فروردین

اگر روزی از هفته بودم

سه شنبه

اگر عدد بودم

11

اگر جهت بودم

شمال

اگر همراه بودم

نمیدونم

اگر نوشیدنی بودم

دوغ

اگر ثواب بودم

توی مکه زائر ها رو کمک میکردم طواف کنن.کاش میشد

اگر درخت بودم

درخت انار

اگر میوه بودم

شلیل

اگر گل بودم

لیلیوم زرد

اگر آب و هوا بودم

نمیدونم

اگر رنگ بودم

بنفش و زرد

اگر پرنده بودم

دوست ندارم پرنده باشم..

اگر صدا بودم

صدای بارون

اگر ساز بودم

ارگ

اگر عضوی از بدن بودم

رگ

اگر بخشی از طبیعت بودم

جنگلهای شمال..به به

اگر یک حس بودم

سخته..نمیدونم..

خاله جونم مرسی بازی قشنگی بود..بــــــــــــوس.


پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)